بهترین مرجع خریدپروژه وفایل های قابل ویرایش با کیفیت ومورد رضایت شما- هرآنچه که شما نیاز دارید ما در یک سایت جمع آوری کرده ایم

نظرسنجی سایت

آیا کیفیت محصولات ما مورد رضایت شماعزیزان می باشد؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 212137

طرح توجیهی حسابرسی بتن های رنگی پیش ساخته در دکوراسیون معماری


طرح توجیهی حسابرسی بتن های رنگی پیش ساخته در دکوراسیون معماری

بتن رنگی از طریق اضافه کردن قلیا و مواد رنگی مقاوم و سبک در داخل مخلوط به اندازه‌ی ۸ تا ۱۰ درصد وزن سیمان (‌موم اکسید سرب قرمز و غیره) یا با استفاده از سیمان‌های رنگی به دست می‌آید‌. گاهی اوقات راهروها از ماسه‌های دارای رنگ مانند توف کوارتزیت قرمز مرمر و بقیه سنگ‌های رنگی ساخته می‌شوند‌.

به طور کلی رنگدانه‌ها به ۷ گروه عمده تقسیم می‌شوند که شامل رنگدانه‌های رنگی‌، رنگدانه‌های سیاه‌، رنگدانه‌های فلزی‌، رنگدانه‌های دارویی‌، رنگدانه‌های آرایشی و رنگدانه‌های غذایی هستند. مهمترین رنگدانه‌های سفید، اکسید تیتانیوم‌، رنگدانه‌های بر پایه روی‌، رنگدانه‌های بر پایه سرب‌‌، اکسید آنتیموان و اکسید زیرکونیوم است. رنگدانه‌های رنگی معمولاً از نوع اکسید، کرومات‌، سیانید و ترکیبات کادمیوم است. مهمترین رنگدانه‌های سیاه از نوع دوده (کربن سیاه)، گرافیت‌، اکسید آهن سیاه و ترکیب مس کروم سیاه است که ترکیب آخر به کروم کاپرسیاه معروف است. رنگدانه‌های فلزی معمولاً از نوع پولک‌های آلومینیوم‌، پولک‌های برنز طلایی‌، پولک‌های روی‌، پولک‌های فولاد زنگ نزن و پولک‌های نیکل است. رنگدانه‌های دارویی‌، آرایشی و غذایی ترکیباتی هستند که در تهیه مواد آرایشی‌، انواع قرص‌ها و کپسول‌ها و نیز تغییر رنگ در محصولات غذایی کاربرد دارند. رنگدانه‌های سرامیکی بیشتر از نوع رنگی‌، سفید، سیاه و فلزی است.

فرمت پاور پوینت-همگام با طرح توجیهی کسب وکار


مبلغ واقعی 59,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 56,525 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1129

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

ایران -البرز،کرج،خیابان شهید بهشتی

هرگونه کپی برداری وفروش محتوای فروشگاه بدون کسب اجازه شرعا حرام وپیگرد قانونی دارد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما