بهترین مرجع خریدپروژه وفایل های قابل ویرایش با کیفیت ومورد رضایت شما- هرآنچه که شما نیاز دارید ما در یک سایت جمع آوری کرده ایم

نظرسنجی سایت

آیا کیفیت محصولات ما مورد رضایت شماعزیزان می باشد؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 212133

طرح توجیهی تولید تی شرت هوشمند


طرح توجیهی تولید تی شرت هوشمند

با پبشرفت روز به روز تکنولوژی هر روز محصولا ت جدیدی معرفی وارد بازار می شود درطی چن سال اخبر لباس های هوشمند پس از معرفی به سرعت پیشرفت کردند و می توان گفت چند سال بعد می تواند جاگزین تبلیت ها و موبایل های امروزی شود تا جایی که شرکت های مثل اپل و گوگل وارد این کارشدن. کشور امریکا و ژاپن جزوه کشور های برتر درتولید لباسهای هوشمند می باشند ایران نیز جز کشور های می باشد که می خواهد وارد این کار شود ولی تا به امروز اقدامی اسا سی انجام نشده

لباس هوشمند به طور کلی به دو روش تولید می شوند

.1تولید الیا ف هوشمند

.2استفاده از مدارات الکترونیکی

یکی از لباس های هوشمند تی شرت هوشمند می باشد که قابلیت تنظیم دمای بدن را به طورخودکار دارا می باشد (که با روش دوم تولید می شود ) به طور کلی می توان گفت با پوشیدن این لباس بدن همیشه در حالت نرمال قرار دارد و با سرد شدن هوا احساس سرما نمی کند این نوع لباس کارایی خوبی درمناطق کوهستانی کشور که هوا خوبه ویکباره سرد میشه می تواند داشته باشد یا در ادارات جاهای مختلف استفاده کرد و حتی میتواند جاگزین مناسب برای کاپشن ها باشد.

نمونه خارجی این محصول 60دلار به فروش می رسد واردات این محصول با هزینه های دیگرهر یک اطراف 300هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد تولید این محصول هزینه کم تری بر می دارد و می تواند طرح خوبی برای ایجاد یک کسب و کار جدید باشد.

فرمت طرح :پاور پوینت


مبلغ واقعی 62,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 59,375 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1494

برچسب های مهم

ایران -البرز،کرج،خیابان شهید بهشتی

هرگونه کپی برداری وفروش محتوای فروشگاه بدون کسب اجازه شرعا حرام وپیگرد قانونی دارد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما