بهترین مرجع خریدپروژه وفایل های قابل ویرایش با کیفیت ومورد رضایت شما- هرآنچه که شما نیاز دارید ما در یک سایت جمع آوری کرده ایم

نظرسنجی سایت

آیا کیفیت محصولات ما مورد رضایت شماعزیزان می باشد؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 72
  • بازدید کل : 211867

طرح توجیهی پرورش شتر مرغ


طرح توجیهی پرورش شتر مرغ

چکیده

امروزه در دنيا 2ميليون شترمرغ يافت مي شود که بيش از 10هزار قطعه آن در ايران وجود دارد. در کشورهاي کانادا، آمريکا، چين، استراليا، برخي از کشورهاي اروپايي و در اکثر کشورهاي خاورميانه پرورش اين پرنده امکانپذير است و به دليل اينکه از پوست، گوشت، پر و ساير اندامهاي اين پرنده استفاده مي شود، پرورش آن در ديگر کشورهاي جهان مرسوم شده است. اروپايي ها بيشترين متقاضيان گوشت شترمرغ اند و حدود 70 درصد صادرات شترمرغ آفريقا را جذب مي کنند و ژاپني ها هم خواهان پوست شترمرغ هستند. ايران در حال حاضر رقيبي جدي براي ديگر رقباي جهاني خود در اين صنعت محسوب مي شود و در آينده نزديک جزو کشورهاي صاحب نام توليدکننده شترمرغ خواهد شد.
شترمرغها عمري طولاني دارند که در صورت مديريت صحيح تا 40 سال توليد اقتصادي خواهند داشت.
يکي از خصوصيات مهم و بارز شترمرغهاي بالغ مقاومت آنها در مقابل نوسانات دمايي و نيز افزايش شديد دماي محيط است، اين حيوانات دامنه حرارتي بين 15-تا 56+ درجه سانتي گراد را براحتي و بدون ايجاد مشکلي تحمل مي نمايند. به همين علت نگهداري آنها بسيار آسان بوده و نياز به امکانات و تاسيسات خاصي ندارند. اين حيوان به دليل دارا بودن خصوصيات بدني ويژه مصرف آب ناچيز دارد، به همين دليل تامين آب آشاميدني يک واحد پرورش شترمرغ در يک منطقه کم آب بوسيله تانکر مقرون به صرفه است.

همچنين به دليل توانايي اين پرنده در خصوص استفاده از علوفه خشک، نيازي به زمين کشاورزي و علوفه کاري ساليانه ندارد. اساسا اين حيوان، مناطق نيمه خشک همراه با علفزارهاي کوتاه و پوشش گياهي محدود را به مناطق مرطوب و باراني با علفزارهاي متراکم ترجيح مي دهد. با توجه به موارد فوق و درنظر گرفتن اين نکته که حدود 70 درصد وسعت ايران را مناطق بياباني، زمينهاي پست و اراضي لم يزرع تشکيل مي دهد، مي توان نتيجه گرفت که شرايط اقليمي و جغرافيايي حاکم بر کشور ما زمينه بسيار مناسبي را براي ايجاد و گسترش صنعت پرورش شترمرغ در اکثر نقاط کشور فراهم آورده است. بنابراين با اتخاذ تصميمات مناسب و صحيح زمينه را براي صادرات فراورده هاي حاصل از اين حيوان به کشورهاي اروپايي فراهم کرد.

 

پیشنهاد طرح توجیهی ما به شما طرح پرورش شتر مرغ است که با هزینه کم بیشترین سود را کسب می کنید.

قالب طرح :پاورپوینت


مبلغ واقعی 62,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 59,375 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1537

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

ایران -البرز،کرج،خیابان شهید بهشتی

هرگونه کپی برداری وفروش محتوای فروشگاه بدون کسب اجازه شرعا حرام وپیگرد قانونی دارد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما